torsdag 31 oktober 2013

Bröllop på St Jörgen i Göteborg

På lördag har jag en bröllopsfotografering på St Jörgen i Göteborg. Med tanke på det ostadiga vädret så kanske jag får ta porträtten inomhus. Jag har besökt St Jörgen och dess omgivning där jag ska fotografera för att veta var bilderna ska tas. Så nu har jag både ställen inne och ute som blir bra. Det känns tryggt. Vigseln kommer att ske ute i Orangeriet som bara har glasväggar och glastak. Det är optimalt då mörkret faller på rätt snabbt. 

Idag vabbar jag med My. Hon har fått ögoninflammation som är mycket smittsamt. Förskolan ringde oss i onsdags så vi fick hämta hem henne. Det känns som om det är mycket bättre nu men jag ska ändå åka till apoteket för att se om det finns något jag kan använda för att hjälpa ögonen. I övrigt är hon ju pigg och glad. Eller ja, rätt arg nuförtiden. En ny fas där hon säger emot oss vad vi än säger. Minitonåring. Tack tack. 

I alla fall. Tre timmars bröllopsfotografering på lördag <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar