torsdag 5 september 2013

Bröllopsfotograf i Skåne

Jag skulle göra en porträttfotografering utanför Vånga Kyrka. Jag kom lite tidigare än jag tänkt mig så jag slog mig ner i kyrkan längst bak och passade på att njuta av en vacker vigsel mellan Amanda och Ola. Jag tog några bilder i och utanför kyrkan för att jag kan inte låta bli. Det liksom kliar i fingrarna:) Jag bjuder på några bilder från kyrkan, kyrktrappan och porträttfotograferingen. Det bjöds på sol, moln, grått och ösregn. Försökte hitta en regnbåge mitt i allt men den syntes inte till. Det hade varit häftigt. Njut av vackra Amanda och Ola. Tack för att jag fick vara er bröllopsfotograf för en stund <3

Detta bröllop har blivit publicerat på Dittbröllop.se. Underbart:) 


2 kommentarer:

  1. Så fantastiska bilder!!! Kram Tessan

    SvaraRadera
  2. Hej vad vackert! Vet du möjligen vart dom hade sin fest sen? Fick du inte var med och fota där? Med vänlig hälsning, jessica

    SvaraRadera