tisdag 20 augusti 2013

Halv åtta hos mig på tv4

Min lillasyster Emma fick ett ryck en dag och anmälde Mattias till halv åtta hos mig. Ni vet det programmet som sänds på tv4. Hon skrev ett långt mail om honom och vad han tänkte bjuda på. Mailet avslutades med meningen -jag är jävligt rolig också. Hahaha.. För det skulle Mattias skriva.

Förra veckan ringde de upp?! Så idag har Mattias genomgått en intervju med en tjej från tv4. Diverse frågor besvarades. Eftersom Mattias gillar att tävla, laga mat och pengar så borde detta passa honom. Inom tre veckor får han reda på om han gått vidare. Hahahahah..

Vad tror ni? Blir det bra tv? Det tror jag!


2 kommentarer:

  1. Det ska bli kul, han har ju spelat in TV-program innan...han har ju vanan inne...:-)))

    Allekåsa

    SvaraRadera
  2. Så kul. Han kan perovlaga menyn hos oss innan

    SvaraRadera