fredag 1 mars 2013

Mattias har packat klart

Min andra blogg är uppdaterad så ni vet. 

Skönt att det är fredag. Mattias har packat för sin skidresa. Som han har packat. Han har gjort det i tre dagar och släpat resväskan ut och in från garaget för att den inte ska ligga i vägen. Han åker till Österrike imorgon med sina killkompisar och då ska jag styra här hemma. Jag får nog läggas in på en spahelg efter veckan. Eller vad tror ni:) Barnen är faktiskt snälla nuförtiden. Kaoset som jag upplevde innan har börjat att lägga sig. Ju äldre Nea blir desto lättare blir vardagen. Dessutom har My inte likadana raseriutbrott som tidigare utan hon är faktiskt mer harmonisk och lugn. Så ni som har två barn och är inne i den där kaosen. Lugn, det blir bättre! Tror jag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar