torsdag 7 februari 2013

Tidsbrist?!

Imorse ringde Mattias och berättade att han hade haft hur mycket tid som helst över i morse. My hade varit ute och lekt och Nea hade hunnit att rita. Skönt när det är så tänkte jag. När jag kom hem kl 17 med båda barnen. (Tydligen var det drop in kaffe på dagis så då var jag och Nea tvungna att stanna såklart). Men när vi då kom hem så såg jag att diskmaskinen inte var tömd, det låg disk överallt och kaffet stod kvar på bordet. Var det inte någon som hade ringt mig och berättat hur mycket tid det fanns på morgonen? Väldigt dumt att ge mig den informationen. Jag hatar att börja laga mat med att plocka disk och rester. Så imorgon ringer han väl och säger att det var väldigt ont om tid istället. Bara en vild gissning?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar