måndag 14 januari 2013

Brunch på Scandic Rubinen

Sådärja. Nu är det måndag och dags för inskolning. Lilla Nea ska vara på dagis. Det känns konstigt men det kommer att bli bra. Min hjärna behöver kommer tillbaka till jobbet ;) För er som är nya läsare så jobbar jag på Volvo personvagnar som controller på deras utvecklingsenhet. Ett väldigt roligt jobb med mycket teknik och högt tempo. Jag kommer att jobba 80 % så att jag kan hämta barnen i vettig tid och även för att jag ska kunna ägna mig åt mitt egna företag.

Helgen gick rasande fort och vi hann med endel trots att Mattias jobbade. Julen åkte ut. My fick gå sin första lektion på simskolan vilket var en succé. Vi åt brunch på Scandic Rubinen med Rolle. Jag passade på att storhandla inför veckan medan Rolle passade Nea. Allt går lite lättare utan barn ;)

Nu ska jag åka och träna. Styrketräning av överkropp står på schemat.








1 kommentar: