tisdag 15 januari 2013

Bröllopsfotograf och barnfotograf i Göteborg

Jag har påbörjat min stora dröm och håller därför på att profilera hur jag vill jobba som fotograf. Vilka bilder jag vill erbjuda mina kunder. En sak är säker i alla fall. Jag vill jobba i naturligt ljus och jag vill aldrig lära mig att använda blixt:) Eftersom jag har läst företagsekonomi så vet jag hur viktigt det är att få en bra grund från början. Jag håller på att bygga en ny hemsida samt en blogg som är kopplad till den. Mitt mål är att vara klar med det inom två månader. Jag kommer att fortsätta att rikta in mig på bröllop och barn/familjer. Utveckla, som ni redan vet, boudoirfotograferingar. Det krävs att man fotar mycket och testar olika sätt för att hitta vad man trivs med. Hitta vad är som jag vill visa i mina bilder och sedan hoppas på att det finns kunder som gillar det jag gillar. 







3 kommentarer:

  1. Håller med Lina, så fina bilder! Inspirerande för många, att du lever ut din dröm. Du vet redan hur rätt jag tycker det är!! Puss

    SvaraRadera
  2. Så fina färger, jag älskar den gula mjuka färgen på nea:)/sys

    SvaraRadera