onsdag 28 november 2012

Massage på Libra och julklappar

Jag har varit på massage hos Daniel på Libra. Herrgud så välbehövligt. Det var kära Kitte som vunnit ett presentkort som hon inte vill ha?! Så hon gav det till mig:) Det var de bästa hon kunde göra tycker jag och hon. Såklart! I alla fall han som masserade var väldigt duktig och tog verkligen i så att det gjorde ont ont ont. Jag gillar inte att gå till Hagabadet där de bara petar lite på en så de knappt känns. 

Mörbultat, mosig och röd i ansiktet körde jag till ToySRus och köpte de sista julklapparna till barnen. Märk ordvalet de sista:) Dessutom köpte jag en massa småpaket som ska hänga i en varsin paketkalender till dem. Totalt 48 styck. Puh. 

Nu ska snart Mattias köra in mig till stan så att jag kan gå en runda på stan innan det blir middag på Hello Monkey med tjejgänget. Trevlig dag helt klart. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar