tisdag 14 augusti 2012

Farfars "soffasäng"

Idag har vi redan varit ute en sväng med bilen. Vi var tvungna att lämna Mattias på jobbet eftersom han kört hem min bil igår. Så vi lämnade honom och körde hem igen. Nu har jag druckit min tredje kopp kaffe och barnen har lekt i "soffasängen". Det är farfars säng förklarar My:) Extra kul att busa i den då antar jag. 

Jag fortsätter min foto kvällskurs på nätet och övar mina kunskaper med kameran. Jag har frågat en vän som ska gifta sig i september om jag fick vara med på deras porträttfotografering. Det gick för sig. (Kul att jag tvingar folk till att ta med mig, haha) Inte som första fotograf men den där andra som går omkring och kan fånga lite annat. Jag behöver öva och det gör man bäst på riktiga tillställningar. Tills dess blir barnen offer. Om ni kan tänka bort barnen, bakgrund och bara ta in känslan i ljuset så kan jag se riktigt bra bröllopsfoton i bilderna som ligger nedanför. 


























8 kommentarer:

  1. Varför tar ni inte och kommer upp till Stockholm några dagar, jag skulle göra vad som helst för att få några av dina fina bilder på Iggy och kanske några på hela familjen(har ingen bild på oss 3 tillsammans)! Jag står för uppehälle!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska faktiskt upp till Sthlm någon helg:) hur länge är ni kvar? Tar gärna bilder på er och Iggy:)

      Kram

      Radera
    2. Vi åker 28 augusti, så det är snart!

      Radera
    3. Å Hanna, det kommer vi inte att hinna:( När kommer ni hem nästa gång? Vi får planera in och träffas då. Ni är ju i Växjö ibland oxå va? Kram

      Radera
    4. Det förstår jag, skulle tänkt på det tidigare i sommras. Vi kommer inte tillbaka förrän jul tyvärr. Men ni ska ju komma ner till oss
      :-). Det tycker jag att vi ska börja planera nu.
      Kram kram

      Radera
  2. Hej
    Jag bor i Sölvesborg med min lilla familj (sambo och 11-månaders dotter). Vi skulle gärna vilja ha lite fina bilder på dottern och kanske även på hela familjen tillsammans... gärna utomhus... kanske vid någon strand en fin höstdag!
    Gillar känslan i bilderna ovan...

    Kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Vad roligt:) Klart att jag vill ta bilder på dottern och även tillsammans med er. Skicka mig ett mail på Frida_birgersson@hotmail.com så kan vi bestämma vidare:)

      Kram

      Radera