fredag 24 augusti 2012

Barnkalas och städning

Det går bra för mig nu. Inte nog med att jag har öppnat egen firma inom foto så tror jag nog att jag har utökat firman redan. Fru Iveskärs städ och barnkalas. Städet har verkligen funkat utmärkt och har visat sig från den bästa sidan. Det enda tråkiga är fakturan som nu ligger på köksbordet. Den får mannen betala;)

Nu ska det planeras barnkalas. Man får inte vara sämre än någon annan i umgängeskretsen. Ni vet Maria. Hon är svårslagen iår:) Saker som skattjakt, medaljutdelning, tårttåg och en hel avdelning bara för barn. Jag ska nog hitta på något svårslaget så att Jossan mår dåligt inför Junis kalas, hahaha...

Se mina fina inbjudningar:) Det är en början. (sen hann jag aldrig skicka ut dem och då blev datumet gammalt) Men fina är de!

3 kommentarer:

  1. Heja heja! Tummen upp för prestigen! Haha! NÄ. Neas kalas kommer bli helt perfekt bara för att det är Neas. Skattjakt eller ej. KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Tävla på ni! Ska bli spännande att se utvecklingen på kalasen de närmaste åren:) En inflygande clown kanske vore nåt? *tipsar* Jag får känna mig slagen i den genren. Glöm inte att jag är den som glömmer bort fiskdammen och kommer på det när barnen gått hem:)

    SvaraRadera
  3. Endast tävling som gäller Jossan. Nu ska det bli spännande att se hur Junis kalas blir;)

    SvaraRadera