fredag 6 juli 2012

Möhippa del 9

In i taxibilar med alla tjejerna och det jag hörde var kör till Kastellgatan. Numret kommer jag inte ihåg. Men jag tror att jag skämtade till om att vi skulle till Tom och Marias gamla lägenhet. Att de hade liksom fått låna den över en dag av de nya ägarna. Så var ju inte fallet. Såklart. För vad visste jag. Just det, I N G E N T I N G.

Väl framme och ute på gatan igen och vi stod framför Lechte studio. Precis utanför hittade vi en Teletubbie vilket jag tyckte var hur roligt som helst. Tänk att få bli utklädd till Teletubbie på sin svensexa, hahaha.. Stackarn. Efter endel pratande med den där Tubbien så gick vi in i studion. Vad skulle hända? Skulle jag bli fotograferad? Det trodde jag faktiskt. Men det visade sig vara ännu bättre. Jag skulle få fotografera men min egna kamera och med mig hade jag mina kompisar som fick agera modeller. Eftersom alla var så egoboostade från "bamm, bamm, bamm, självförtroende tjejer, upp med blicken, fram med brösten och tänk på hållningen tjejer" så var det inga problem med att få tjejerna att agera. De var som proffs och jag trodde nog att jag var ett proffs. För lyssnade på fotografen gjorde jag inte. Han skulle coacha och visa och ställa om tjejerna men jag gjorde tvärtom. Precis som en treåring flyttade jag på tjejerna och sa säkert skit i honom nu kör vi. Han verkade dock inte bry sig om att jag var sådär halvdryg och körde mitt race:) 


Det var så kul och nu vill jag självklart ha en studio hemma i garaget och en massa modeller som står redo utanför. Kan detta fixas på Möhippa 2.0? 


Nu var vi redo att åka igen. Men var undrade jag såklart. Ingen sa något. Som vanligt. 





Mer bilder från denna plåtning hittar ni HÄRHÄR och HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar