onsdag 20 juni 2012

Vänder i dörren

Nu är jag och Nea hemma en snabbis. Vi har ätit lunch och ska snart köra till dagis för att hämta My. Sedan ska vi in till stan och hämta tältet hoppas jag:) Man vet ju aldrig med tanke på vad som hände med det förra. Väl inne i stan blir det fika och en sväng till lekparken.

Vet ni. Nea klättrade upp för mer än halva trappan idag när jag packade upp varorna. Jag höll på att tappa andan när jag såg henne. Ikväll ska vi montera grindar. Den är damen är duktigare än vad vi trodde. Det tog tid innan My lärde sig att ta sig uppåt för en trappa. Det känns i alla fall som jag vunnit på lotto idag. Vad skulle hänt om hon trillat?! Åh fy.

2 kommentarer:

  1. SÄTT UPP GRINDEN!!!!!!! Jag ryser i hela kroppen!

    Farfar

    SvaraRadera
  2. Herregud... Ja upp med grinden idag!! Puss

    SvaraRadera