söndag 10 juni 2012

Nytt objektiv är på väg

Som ni vet är mitt objektiv sönder. Jag har bara det där som tillhör kameran när den köptes. Eftersom jag nu vet vad jag kan få så tar jag inga kort med kameran längre. Jag kan bli sådär rabiat och skiter då hellre i det. Förra inlägget var dock ett undantag. Fast det var inte lika roligt att ta bilder nu på morgonen när jag vet att kameran inte jobbar med mig på det sätt jag vill.

Vi har beställt ett nytt objektiv. Ett sådant där fint och dyrare än det vi hade. Jag fick ju låna hem ett objektiv av en fotograf. Jag blev helt förälskad i det så ett sådant fick det bli. Det kanske kommer nästa vecka. Gör det inte det så får jag låna både kamera, objektiv och annat "braatthanärmantarkort" till nästa helg. För då ska jag ta kort på Martina och Jonas bröllop. Jag ska ta bilder på när Martina förvandlas till brud och även gå med som andra fotograf när de ska ta sina porträtt. Det ska bli fantastiskt kul.

Gammalt kort på Nea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar