måndag 11 juni 2012

Möhippa?

Full fart framåt. Så är det här hemma just för tillfället. Nea kryper på och ställer sig upp mot allt. Jag ska helst vara i närheten och när jag inte är det deppar hon ihop. Det finns inte så mycket tid över för allt det andra i hemmet men det får vänta. Det viktigaste är Nea.

Annars bröllopsfixar jag endel när tillfälle ges. Fler vimplar, festhäften, bordsplaceringar, bokning av nagelskulptör osv. Jag ska in till stan på tisdag och testa och lämna in klänningen för insömnad. Väska och örhängen måste också inhandlas. Jag har fullt upp som ni kanske förstår.

Sedan inväntar jag min möhippa. Jag trodde ett tag att de skulle komma som i lördags. Mitt problem är att jag analyserar allt i min närhet och det var mycket som passade in. Några kompisar ändrade dessutom sin profilbild på facebook till en bild på mig. Det gjorde mig nervös och jag tvungen att gå och raka benen. Hahaha, ja jag är nog lite knäpp. Saken är det att jag kommer tro att de kommer varje helg för sådan är jag. Spännande ska det bli:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar