fredag 15 juni 2012

Hello Monkey

Igår var jag med tjejerna på Hello monkey. Vi åt som vanligt Monkey dim sum. Är ni i Göteborg måste ni testa detta. Till efterrätt tog jag Sweetbasil parfait med vit choklad samt jordgubbsallad. Det var längesedan som jag skrattat så mycket på en kväll. Tack finaste vänner för igår:)

Idag då?

My försöker läxa upp Karlsson på taket genom tvn. Så får man inte göra Karlsson. Du måste dela med dig.

Nea kör sitt vanliga mamamamama, dadadada och kryper efter mig.

Jag försöker plocka undan det sista här hemma. Idag kommer städerskan och då blir jag lite stressad eftersom allt måste vara undanplockat. Inte lätt med två barn som river ut allt som kommer i deras väg. Sedan har jag ju mamamamamamama efter mig så farten på plocket går låååångsamt.

Nu ska Nea sova en stund. Hon vaknade 06.30 idag?! Det är vi inte vana vid. När hon sover ska jag passa på att packa inför helgen och dricka en kopp kaffe. Å plocka det sista:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar