fredag 11 maj 2012

Linas möhippa

Fredag. Jag säger det igen. Vad det går fort. Att det redan är fredag och att vi för en vecka sedan åkte bilen ner till Hällevik känns konstigt. Att jag redan varit på Linas möhippa. Planerades den inte nyss?! Bjuder på några bilder från den.

Barnen är badade och Nea sover nu sitt första pass. Igår sov hon bara förmiddagspasset och var vaken från 10.00 på morgonen till 18.15 i ett sträck. Hon hade inte tid att sova då hon övar på att krypa. Nu tar hon sig baklänges och sätter sig upp efter ett tag. Men framåt blir det inte. Jag tror att hon är lite frustrerad över det.

Idag ska vi ta oss till Näset/Åkered till en blomsterbutik som är helt underbar. Jag ska ta med kameran och ta några bilder så att ni får se den. Bredvid butiken ligger ett fik där jag tänkte ta en fredagsfika med barnen. Mysigt med en liten utflykt:)

Förresten igår rullade Mattias och en kompis till oss ut vår gräsmatta. Jag ska visa er sedan. Det blev mycket bra.

Nu blir det kaffe igen:) Som vanligt.


Allt gick i rosa:)

Precis vid havet i en stuga började vi med en brunch






Vi fick köra till Linas två låtar som hon fick spela in på skiva






Pioner, vad annars:)





Jag fotade Lina i underkläder




Filmvisning






I badhuset som vi hyrt



Utsikt från restaurangen där vi åt middag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar