söndag 27 maj 2012

Hur vi har det?!

Vi har det bra. Tänk att vi nästan har en hel vecka kvar. Helt fantastiskt. Jag är så glad att vi bokade två. En vecka går så fort och vi hade nog bara stressat oss igenom den. Men nu går allt så långsamt:)

Jag som brukar drabbas av daglig huvudvärk har bara haft ont en gång. Det kallar jag förbättring:)

Hörni, mors dag idag. Har ni fått något? Jag ska få en pedikyr eller manikyr här på hotellet. Egentligen vill jag ha en manikyr men jag tror att mina naglar är ett hopplöst fall. De ser ut som jag har diskat i 70 år.

Bajset blir bättre här nere. Nea äter vanlig mat nu. I mängder. Så nu är det inte löst längre men det luktar desto värre;) I övrigt sitter jag och barnen själva och äter frukost. För då är Mattias på dass. Det slår aldrig fel. Undra om det är för att han vill äta ifred sen eller om han måste på toa?! Hehe..

Varje kväll hänger jag och My på minidisco. Hon står där mest och glor bredvid de andra barnen. Jag förstår inte hur hon kan tycka att det är kul men varje kväll pratar hon om minidiscot och släpar med mig:)

2 kommentarer:

  1. Känns underbart att höra att ni har det fint i Turkiet. Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en lika bra vecka andra vecka, trots att inte vi är där.

    SvaraRadera