torsdag 10 maj 2012

Det blev sådär idag

Någon av dem är skyldig till olyckan med mitt objektiv. Jag vet inte vem men My säger att det var Nea. Nea säger ingenting. Så det känns inte rättvist att skälla på någon av dem. Fint objektiv det var det. Det vet jag nu. 

Lunchen med kollegorna missade jag också. Gräsmannen kom så pass sent att jag kom försent till dagis. 

Middagen jag lagat nu var inte heller god. Rosmarindoftande kalkonfile med paprikasalsa och ris. Sämsta rätten hittills i Linas matkasse. Torr och för nyttig. 

Ingen bra dag. 






3 kommentarer:

  1. Drulle försäkring är bra att ha på sin hemförsäkring när man har barn :-)
    kram Madde

    SvaraRadera
  2. Vi har det. Frågan är vad de blir för självrisk. Objektivet kostar 900 så det kanske inte blir så mkt då:)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Längtar efter de små liven

    SvaraRadera