måndag 7 maj 2012

Busy

Idag har vi en busy day:) Nu sitter jag och Nea i bilen för att Nea sover. Vi väntar på My och Mattias. My är inne hos tandläkaren för sitt första besök. Eftersom jag har tandläkarskräck var bäst att Mattias får gå med henne. Jag vill att hon ska få en positiv upplevelse. Dock har hon sagt heeela morgonen att hon INTE vill gå dit.

Efter besöket ska vi åka till Mattias jobb för att hämta en bil. Vi har valt att inte köpa den röda fina caddyn. Så jag tror att vi ska köpa en Audi A6. Vi får se.

Sedan ska vi hämta den nya vagnen:)

3 kommentarer:

  1. Så snygg väska!! Vart har du köpt den? =)
    Må så gott!/ Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag älskar den. Det är faktiskt en skötväska:) Märket heter Fairy tale men jag har faktiskt inte hittat den på nätet när jag har sökt. Jag har köpt den på My baby i Torslanda. När jag var där innen häromdagen såg jag att de fått in flera snygga i denna modell:)

      /Frida

      Radera
  2. whoah thiѕ ωeblog іs magnificent i lovе
    studyіng уour posts. Ѕtay up the grеat wоrk!
    You recognize, lοts of people are ѕеarching
    around for thiѕ infοrmatiοn, you can help them grеatly.



    Also visit my web-site: näѕplastik (betgenius.com)

    SvaraRadera