onsdag 18 april 2012

Vill inte bli sjuk

Usch, känner mig inte helt kry. Har vaknat flera gånger inatt för att halsen har gjort ont och att näsan har varit igentäppt. Ont i huvudet har jag också. Hoppas nu att jag kan vända detta innan det slår ut helt. Jag har knaprat alvedon och druckit c vitamin dryck. Nu dricker jag te. Kaffe är jag inte alls sugen på. 

Det verkar som om vi har fått tillbaka internet?! Jag hinner i alla fall lägga upp några bilder som jag tog på Nea förra veckan. 














4 kommentarer:

  1. Älsklingen. Krya på dig nu så att vi får en trevlig helg med bubbel och god mat. Häll upp en whisky och pressa ner en eller två vitlöksklyftor. Äckligt? Ja, som bara den, men det kan hjälpa. Kram

    SvaraRadera
  2. Finfina bilder på Nea-sötisen. Krya på dig, inte bli sjuk. Puss

    SvaraRadera