torsdag 5 april 2012

Packlista till Turkiet

Jag sitter och gör ett packschema till Turkiet. Det innebär att man skriver ner vad man ska ha på sig varje dag, både till dagen och till kvällen. Det tar sin lilla tid men jag kan säga att packningen blir perfekt och jag vet vad jag ska ha på mig varje dag. Denna gång gör jag schema för My och Nea också. Mattias borde också göra en. Jag älskar att optimera packningar. Låter kanske tråkigt men så värdefullt när man står där i utlandet och kliar sig i huvudet och funderar "hur tänkte jag här?". Eftersom diverse kombinationer skrivs ner så ser man också vad man inte har. Det jag saknar är:

- en ljus kofta att slänga över när man blir lite småfrusen. 
- en sjal att också kunna slänga över sig.
- ett skärp.
- ett par sandaler.
- ett par ljusa shorts.
- en bikini.

(Ser ni hur svettig Mattias blir nu när han läser detta, haha) 


Fin kofta

Fin kofta igen

En till..

Snygga vita shorts:)

Fin sjal


Allt från Zara

4 kommentarer:

  1. Ja denna taktik har fungerat i många år, ända sen tjejresorna till Grekland. Haha, helt perfekt att slippa fundera. Jag kör också med denna metod än. Funkar 100%.
    pusss

    SvaraRadera
  2. Jag måste testa:) Har ju skrattat åt dig Frida som hållit på med dessa listor, haha.. Men det funkar säkert utmärkt! Puss

    SvaraRadera