tisdag 20 mars 2012

Kalasinbjudningar

Eftersom My fyller tre år snart så gjorde jag några barnkalas inbjudningar. Jag ville inte skicka sms utan göra på det gamla fina sättet. Det var ju bara fyra kort att skicka ut så det var bara kul. Det fick bli fyra olika kort som passar de små barnen. Jag ville inte ta för nära kort på kuverten då deras adresser står på. 

Till Olivia som älskar frukt
En gammal bild på My och bebisspråk. Det förstår Olivia 1 år bäst kände jag. 




Till Liv med blonnor och snören på. Glömde ta kort på insidan.



Till Lykke och Juni
Klippt ut ballonger från ballonger och satt dit snören. Tre stycken = 3 år :)
En tårta med tre ljus i guldpapper- Med ett hjärta gjort av rosa band. 




Till Li. Inbjudan ihopsatt med en liten figur.
Gjorde tre paket med olika snören på. Tre paket = 3 år:) 
Riktiga blommor till farmor kitte

Insidan





5 kommentarer:

  1. Frida, du är en lyx-småbarnsmamma. Du har för mycket tid över. :) Jättefina kort! puss

    SvaraRadera
  2. Lina, efter klockan 20 varje kväll sover ju båda:) Då har jag fritid att pyssla med vad jag vill:) Mohaaaaa... Tack! Puss

    SvaraRadera
  3. Gud vilka fina kort!! :)

    Kram från Amanda

    SvaraRadera