onsdag 14 mars 2012

Inbjudningarna

Alltså jag har ett frankerat kuvert över, utan adress och namn på, till bröllopet. Har jag glömt någon på min lista? Jag är ju rätt förvirrad nuförtiden så jag kanske har missat någon. Fan. Alla namn har jag på en lista i ett block och där har jag kryssat för dem som jag har gjort en inbjudan till. Eller har jag räknat fel från början och köpt ett frimärke för mycket?

Tänk om jag skulle lotta ut en inbjudan här? Det vore ju sjukt kul. Skulle man vilja gå på ett bröllop som man har vunnit en plats till?

Jag får fundera lite till...

2 kommentarer:

  1. Haha jag känner igen mig vi satt oxå med kort över och man va så snurrig tillslut men allt löste sig såklart! Vi hade beställt till alla och inte tänkt på att hälften va par :)
    Åh va underbart att du ska gifta dig!! Är så nyfiken på din klänning och hur tärnorna ska se ut :) Nu skriver jag Tessan i stället för Therese Sommestad så du vet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är väldigt snurrigt:) Men det löser sig nog, haha.. tror jag.

      Tärnorna kommer vara så fina. Å min klänning är helt underbar. Men så känner nog alla om sina klänningar. Bilder utlovas efter bröllopet;)

      Hur såg din klänning ut?

      Kram

      Radera