onsdag 15 februari 2012

Tand eller inte?!

Alla hjärtans kvällen firade vi genom att äta en ostbricka till förrätt. Till varmrätt en köttbit med rotfruksgratäng. Vi drack ett riktigt fint vin till. Till efterrätt blev det några goda chokladbitar. All mat var från Mannerströms saluhall. Smidigt när tiden är knapp.

Nea fick en gåstol, jag fick en ros och Mattias fick en piké.

Idag är jag trött. Nea har sovit oroligt hela natten. Jag tror som vanligt att det är en tand på G. Alla tecken finns där. Orolig sömn, lite förkyld, dregel i massor, lite dålig i magen och så gnäll. Men vad vet jag?! Det känns som om de ska ha tänder hela tiden om man tittar på tecknen. Vi får väl se de närmsta dagarna.

Hoppas ni hade en mysig alla hjärtans:)


My har gjort ett hjärta på dagis


Jag fick en ros av Mattias:)


Mat



Nea fick en ny gåstol i alla hjärtans dag present av farfar

Mattias fick en piké. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar