tisdag 21 februari 2012

Ingen modell

Nu vägrar My. Hon vill inte vara med på foto. Hon tycker att det är tråkigt. Typiskt. Till helgen kommer fina lillasyster Sanna och hon har lovat att ställa upp som modell här hemma. Gött. Det blir till att fotografera hela helgen, överallt. Om vädret tillåter blir det även en tur utomhus. Lillasyster ska även få testa sin tärnklänning. Jag provade den i butiken och den satt fint på mig. Vi har samma storlek så jag tror att den passar fint.

Jag tror inte jag har berättat det men jag ska ha tre tärnor. Mina två systrar och min bästa vän. Emma, Sanna och Jossan. Min lillebror ska köra runt mig och mina tärnor på själva dagen. Jag tror inte att han skulle vilja vara tärna direkt;) Hursomhelst är jag glad att klänningarna är hittade och att de är så vackra.  De kommer vara strålande fina den dagen. Det känns bra. 

Ha en fin kväll. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar