lördag 7 januari 2012

Klänningen


Ja, här är den. Vi hämtade den idag. Jag har såklart provat den igen och jag är lika förälskad i den igen. Så rätt och så Frida. Ni får se den efter bröllopet. Vill inte visa den innan som ni kanske fattar.
Idag har jag även pysslat med inbjudningarna. Det visade sig att jag kommer göra dem helt själv. Så var inte planen från början men jag hittade inga som matchade det jag ville ha. De kan jag visa efter de skickats ut. Det gör vi i mars. Jag är mycket nöjd kan jag avslöja:)

5 kommentarer:

  1. Åh! Ja du var helt makalöst fin i den! Jag vill se igen och klämma när vi kommer till er:) puss

    SvaraRadera
  2. Jag vill också se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Va kul att du hittat till min blogg, välkommen! Jag brukar läsa här hos dig med :) Var mysigt att ni med ska gifta er, blir det också i Blekinge? Det är ungefär samma saker som vi har fixat :)
    Så spännande med klänningen... Ihh! Jag kunde inte bestämma mig så jag köpte 3 st (i Kina kan tilläggas, priserna var löjligt låga).

    kram //Emma

    SvaraRadera
  4. @ emma: Det blir i hällevik. Ni då?
    Tre klänningar, haha.. Beställde du dem på nätet eller har du varit i Kina? Jag hittade min direkt. Andra klänningen jag testade och blev totalt förälskad:)
    Kram Frida

    @lykkeliten och clarabella: kom hit och prassla lite med den:)

    SvaraRadera
  5. Jag köpte de i Kina :) Billigt och bra och jag slapp välja bort där och då, men nu vet jag vilken som är största favoriten.
    Vi ska gifta oss i Mjällby Kyrka och festen i Slottslängorna.

    kramar

    SvaraRadera