onsdag 14 december 2011

Magkatarr

Jag tror jag har fått magkatarr. Det har jag haft tidigare så jag känner igen magontet och illamåendet som kommer i omgångar. Man mår lite sådär tjuvens. Kanske inte så konstigt med alla sjukdomar i familjen, ett nytt hus, en nyfödd, en trotsig 2,8 åring, brist på sömn och allt det där gamla vanliga också som tvätt, städ och plock.

Vi såg några prickar på Mys ben idag. Första tanken var vattkoppor. Men det finns så mycket som säger emot det. Vi får se hur de ser ut imorgon. Jag orkar inte med detta också. Inte över julen. Det slutar väl med att jag, Mattias och barnen sitter här med en hemmagjord skinka på 4,5 kilo.

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt Frida och dra ner på alla måsten. Lätt att säga, svårt att göra, men det viktigaste är att ni mår bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med ClaraBella. Det ordnar sig. Ta lite magmedicin också. Jag har ju haft samma problem och det är inte kul. Kram mamma

    SvaraRadera