måndag 10 oktober 2011

Bilresa

Jag sitter här och oroar mig. Vi ska in till stan för att träffa min mamma. Det innebär bilresa in med två barn, parkera och ta mig till hennes hotell. Det som gör mig nervös är bilresan. Nea hatar sin bilbarnstol. Hon skriker nästan hela tiden när hon sitter i den. Det går an tills hon skriker så hon tappar andan. Eftersom hon inte tar nappen än så kan jag inte trösta henne när jag kör bilen. Planen är att köra innan volvoköerna börjar annars får vi stå still med bilen och det går verkligen inte. Alltså jag är nervös.

3 kommentarer:

  1. Frida då, det kunde du väl sagt så kunde vi fixat det på annat sätt. Hoppas det gick bra med Mattias när han åkte hem

    SvaraRadera
  2. Man måste möta sina rädslor:) skönt att komma hemifrån:) vi tyckte de var så mysigt:) speciellt My!! Hon kommer prata om de längre.. Kram

    SvaraRadera