måndag 19 september 2011

Vinterkittad

Nu har vi köpt overall till My. Det blev Kappahls egna märke Kax i rött. Vi fick en rabatt kupong från Kitte på 25% så vi fick den till ett mycket bra pris. Jag köpte även en svart mössa till henne från Nova Star. Så nu är de nästan helt klara inför vintern. Vi ska bara fixa ett par svarta fodrade byxor till My som hon kan ha till sin rosa jacka. Sedan varma vantar och varma mössor till båda tjejerna. Det är inte klokt vad mycket man behöver.

Vi har även köpt en vinter jacka till mig. Den kommer från Henri Lloyd och heter Ederline. Det är en mörkblå parkas med huva. Tyvärr finns det inga bilder på nätet så jag kan inte visa er. Men jag kan säga att den är sjukt snygg:) Jag ska ta ett kort sen när vi får hem den.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar