torsdag 29 september 2011

Vad säger ni nu då?

Idag har jag (med ett sjukt barn och med ett plåster barn)

- diskat och plockat undan typ 17 gånger
- tvättat tre tvättar och vikt tvätt
- läst 5 sagor och lekt på rummet
- plockat upp 2 korgar ren tvätt
- rensat Mys garderob från sommarplagg
- gjort lunch till My
- bytt blöjor, ammat och bytt kläder
- lekt med lera
- bäddat rent i sängarna
- gjort mackor, hällt upp russin, fixat vatten, juice och must till My
- satt på diverse filmer till My
- pratat med Jossan, Mattias och Kitte i telefon

Å titta på klockan. Jag har många timmar kvar. Egentligen skulle jag varit i stan idag med Jossan. Planen var att shoppa, dricka latte och äta en god lunch. Men eftersom My är sjuk så fick jag möjligheten att göra så mycket annat roligt. Eller hur?!

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Jag säger att du ska gå och vila dig. Allt annat kan du göra en annan dag. Sköt om dig nu. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Det låter som en äkta tvåbarnsmammas liv. Grattis och välkommen! Kram!!

    SvaraRadera