torsdag 8 september 2011

Inlåst

Idag åkte vi till Stadium. Vi parkerade utanför och lossade Neas barnstol. Mattias tog Neas stol i handen och gick. Han gick snabbt och jag såg hur han gick in på Stadium och åkte rulltrappan upp. Jag satt där i bilen. Inlåst. Han hade låst och gått. Jag funderade på hur lång tid det skulle ta innan han kom på att jag inte var med. Larmet gick på. Ja, där satt jag inlåst i en blinkande och tjutandes bil. Han kom efter en lång stund och släppte ut mig. Ibland har han bara för bråttom:)

Skickat från min iPhone

4 kommentarer:

  1. Hahahhahah, jag skrattar ihjäl mig, förlåt jag förstår att det inte var så kul att sitta där men att läsa om det var hysteriskt roligt. Skulle kunna hända mig också, min man är ju ganska lik din..
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Hanna. Det var ganska kul. Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha!! Hur arg var du på en skala? Om bara inte billarmet hade gått så hade du ju kunnat se det som "egentid". :) KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag var inte så arg. Jag är van vid sådant. Mattias fungerar lite annorlunda rätt ofta:) hahha.. Kram

    SvaraRadera