torsdag 25 augusti 2011

Vilket skämt!


Nyhetsbrev från Pampers. De sätter en nål i ögat. Tur att jag inte använder Pampers för då hade jag slutat.

Hej Frida,
DITT EGET LILLA MIRAKEL Eftersom du och din partner nyss har lämnat graviditeten bakom er, är det kanske svårt att förstå att det lilla barn som kurar ihop sig i dina armar verkligen är ditt. Få saker i livet är så fascinerande som spädbarn med sina egna förmågor, personligheter, historia och framtid. Ditt barn är redan unikt på alla sätt och vis: en liten individ full av under som bara väntar på att utvecklas.

2 kommentarer:

  1. Men herregud. Du borde anmäla dom. Det är ju inte klokt. Kram från din mor.

    SvaraRadera
  2. Tro mig, det skadar. Hade jag orkat hade jag anmält dem direkt. Var så säker. Kram Lisa

    SvaraRadera