lördag 20 augusti 2011

Underbar dag

Idag har vi haft det bra. En perfekt lördag. Vi åkte in på förmiddagen till stan och fikade med Kitte och Bengan på Espresso house. Jag tog en islatte på sojamjölk med vanilj i. Å som jag längtat efter en sådan. Ännu piggare gick vi en runda på Nk och tittade på allt fint. Det räckte för att göra mig shoppingnöjd:)

Vi mötte upp Jossan och Janet, Joels mamma, på Hello monkey där vi åt lunch. Vi åt dumplings i olika former och smaker med en massa dippsåser till. Det var såååå gott:) Det var vi värda efter vår tråkiga middag igår. Jag försökte äta så mycket chili som möjligt. Ni vet stark mat = förlossningsvärkar;)

Efter denna njutning tog vi bilen ut till Jossans och Joels hus. Alltså, deras hus kommer bli så fint. Bara några veckor till sedan är de på plats. Som vi längtar:)

Nu ikväll har vi ätit kyckling med potatisgratäng. Naturligtvis var det stark kyckling. Spännande om detta nu kan dra igång värkarna?! Troligtvis inte. Men det känns bättre att göra något än inget. Imorgon får vi och ni veta:)

Förresten så städade jag igång min förlossning med My. Jag tror jag städade tre dagar i rad. Det är jag inte sugen på nu. Det kanske får bli nästa veckas utmaning;)

My har förresten sovit hela nätter i 4 dagar nu. Det känns så skönt. Det börjar betyda att hon känner sig trygg i huset och i hennes rum.

Sova? Nä, inte än. Jag är pigg:)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar