måndag 15 augusti 2011

Sätta igång förlossning med att baka och dona

Nej då. Inget har hänt. Fast jag fick i alla fall lite förvärkar igår. Alltså är det bättre att baka och dona än att städa;) Soppan och brödet var fantastiskt gott vilket i sig var en succé. My åt väldigt mycket soppa. Hon älskar det.

Idag fortsätter regnet som kom över oss igår. Det blir alltså inga utomhuslekar. Vi får hålla oss inne och mysa. Mattias har åkt till jobbet. Hans semester är slut så nu är det bara jag och My hemma. Jag fortsätter med hennes inskolning imorgon. Idag har förskolan studiedag nämligen. Mattias kommer dock inte jobba heldagar denna vecka utan kommer hem vid 14 eller senare. Beroende på hur jag mår och hur mycket energi jag har samt Mys humör;)

Undra vilket knep jag ska ta till idag?! Jag får fundera lite.. Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar