lördag 20 augusti 2011

Jag känner mig pigg

WTF hände? Vaknar 07.00 och känner mig utvilad, klar inför dagen. Jag kan inte somna om. Sömnen har ändå inte varit perfekt, långt ifrån. Men jag är alltså pigg:) Lördag morgon med chans till sovmorgon. Men nä, den ska jag inte ta. Idag borde jag uträtta storverk i form av att föda barn. Det vore ju perfekt nu när jag är pigg och utvilad?! Men ni ska se att den här bebisen kommer ut när jag känner mig sliten och som en gammal utvriden trasa. Den ska liksom streta emot från början. Inte lyda sin mamma alls:)

Snart ska jag tvinga iväg mannen för att köpa några goda frallor. Det är vi värda efter vår stabila middag igår. Gurka, Loka och sega cornflakes blev det. Vilken gourmemat;) Sen kanske jag kan få till en sushi lunch?! Det vore himmelskt. Vi får se...

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar