fredag 19 augusti 2011

Fredag och en härlig helg framför oss

Helt underbart att det är fredag idag. Regnet öser ner ute men mig gör det inget. Detta innebär att jag kan läsa/slumra i soffan några timmar. Samla energi tills jag ska hämta vårt yrväder på dagis.

Jag har sovit rätt bra inatt. När jag skriver bra så innebär det att jag vaknar varje gång jag ska vända mig och vaknar några gånger för att gå på toa. Så kraven på att ha sovit gott är en aningen annorlunda än vad det brukar vara. När jag sovit dåligt så adderar ni ont i ben och höfter vilket gör att jag knappt kan sova alls. Men inatt har jag sovit "gott".

Vet ni. Tre dagar kvar till Bf, (beräknad förlossning). Undra om den följer My och kommer ut Bf+4 och med värkar som började Bf+2. Jag tycker att helgen verkar vara passande. Vi är ju klara med inskolningen för My idag så då borde det vara perfekt?! Jag tycker att bebisen kan visa sig från sin bästa sida och visa lite fina egenskaper som bra planering precis som sin mamma. Brås den på sin pappa så får vi vänta.. Haha..

Nu ska jag grotta ner mig i nya Elle interiör.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar