måndag 11 juli 2011

Gunga

My har fått en gungställning och en sandlåda av Rolle. Hon har gungat i 3 timmar idag. Tyvärr vill hon inte gunga i "stor" gunga utan i den lilla. Vilket innebär att man får stå och putta men vad gör man inte för att hon ska vara glad:)

Mellan puttande har jag rensat ogräs på tomten. Det har växt upp hur mycket som helst och det måste bort. Jag kan säga att mina fingrar dunkar nu. Rolle har varit här ikväll och fortsatt med målningen. Mattias och Björn har installerat högtalare i taket.

Jag har badat My i vårt badkar idag för första gången. Hon var arg och skeptisk när hon skulle i men sen var det ok. Jag badade med henne och det tyckte hon var rätt kul:) Hon somnade gott i sin säng och jag behövde inte gå in en enda gång efter jag lagt henne. Hoppas detta håller i sig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar