fredag 15 juli 2011

"Boa"

När man är gravid brukar det vara vanligt att man som blivande mamma vill "boa". Det innebär att man exempelvis städar, bakar och fixar i bebisens rum. Som ni kan se på bilden så förstår ni att jag inte har möjlighet att ordna till bebisens rum. Den möjligheten finns först när garaget är klart och det vet vi inte än. Vi har dessutom en hel del kartonger kvar i vårt gamla förråd som vi ska hämta, packa upp och sortera. Där har vi en massa bebiskläder från när My var liten som jag ska sortera och tvätta. Jag har ingen aning om hur mycket vi kan använda till denna bebis. Men som sagt garage klart = fixa allt sånt. Först måste vi dock fixa en dubbelvagn. Leveranstid?! Ingen aning. Vi är lite sent ute med allt bebisfix. Åh ja, jag är lite stressad över det.. På söndag går jag in i vecka 36 och denna gång vill jag faktiskt inte ha före vecka 39:) Semester med massor av vila lockar mer:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar