tisdag 8 februari 2011

Kläder

Nu sitter jag här i soffan och surar. Jag har inga kläder framme till imorgon. Dessa måste läggas fram innan My går och lägger sig. Annars väcker jag henne imorgon bitti när jag börjar rota. Idag fick jag två minuter att ta fram morgondagens plagg. Detta gick inte alls. Eftersom jag känner mig fet så finns det inga kläder som passar:( Resultatet är att jag inte har några kläder till imorgon. Kan man stanna hemma från jobbet?! Detta är mycket deprimerande:(

Skickat från min iPhone

5 kommentarer:

  1. Giltlig frånvaro skulle jag vilja kalla det. Absolut.

    SvaraRadera
  2. Absolut klart du får! Det kan verkligen vara deprimerande det där, jag förstår dig så väl. Puss

    SvaraRadera
  3. Så känner jag varje dag nu nästan! Ha ha! Tur är väl att man är mammaledig! ;) Du är säkert inte fet alls, snart börjar det väl synas rejält?? =)

    SvaraRadera
  4. Pernilla:) tänk på att du har möjlighet att ta de sista kilona och jag har bara kilon som väntar:) otroligt att du gått ner så mkt. Mycket imponerande!! Magen är inte så stor ännu men det kommer väl:) nu är den bara degig. Kram

    SvaraRadera